segunda-feira, 2 de fevereiro de 2015

Pero que eu mui long'estou

Pero que eu mui long'estou


B 515, V 98
LP 25, 73

Pero que eu mui long'estou
da mia senhor e do seu ben,
nunca me Deus dé o seu ben,
pero méu [de]la long'eestou,
 se non é o coraçon meu
 mais preto del que o seu.

E pero long'estou d'ali
d'u agora é mia senhor,
non aja ben da mia senhor,
pero m'eu long'estou d'ali,
 se non é o coraçon meu
 mais preto del que o seu.

E pero longe do logar
estou [u], que non poss'al fazer
Deus non mi dé o seu ben fazer,
pero long'estou do logar
 se non é o coraçon meu
 mais preto del que o seu.

C'a vezes ten en al o seu,
e sempre sigo ten o meu.

(Publicado em Elipse n.º1)

Dinis de Portugal (1261-1325).
D. Dinis, primeiro do seu nome, rei de Portugal e dos Algarves. Conhecido como o Lavrador e o Rei-Trovador
.

Sem comentários:

Enviar um comentário